Здійснюючи покупку в нашому магазині, Ви купуєте надійну техніку з офіційною гарантією!

 

Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів здійснюється авторизованими сервісними центрами фірм виробників, що мають на те відповідні повноваження. Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, що встановлюються виробником. Термін гарантійного обслуговування від 6 місяців до 10 років в залежності від виду техніки і конкретного виробника. Перш ніж почати експлуатацію техніки, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з умовами та керівництвом по експлуатації.

 

Відповідно до  Закону України "Про захист прав споживачів" існують два випадки коли Покупець може:

 

Повернути магазину куплений товар:

1. Товар справний:

  - при доставці товару покупець зрозумів, що товар йому не підходить (покупцем компенсуються витрати, які поніс продавець при доставці товару, згідно Цивільного Кодексу України); 

  - товар справний, не був у використанні (соковижималкою не вичавлювати сік, фотоапаратом не робити знімків, на ноутбуці або КПК не завантажується операційна система, по телефону не здійснювали дзвінки і т.д.), збережений в ідеальному стані зовнішній вигляд і упаковка товару ( захисні плівки, целофанові кульочки і ін.), не минуло 14 днів з моменту його покупки (покупцем компенсуються витрати, які поніс продавець при доставці товару, згідно Цивільного Кодексу України).

2. Товар несправний:

  - виробником передбачений обмін товару (тобто товар не ремонтується в сервісному центрі, а обмінюється в торговій мережі), але обмін не може бути проведений продавцем протягом 14 днів;

 

  - товар був у ремонті в сервісному центрі, який надав акт про те, що товар не підлягає ремонту або ремонт не може бути виконаний протягом 14 днів і продавець не може його замінити на протязі 14 днів.

 

Обміняти куплений в магазині товар:

1. Товар несправний:

  - в придбаному товарі присутній дефект, який неможливо усунути, що підтверджується актом сервісного центру;

  - в придбаному товарі присутній дефект і виробником передбачений обмін товару (товар не ремонтується в сервісних центрах).

2. Товар справний:

  - товар не був у використанні (соковижималкою не вичавлювати сік, фотоапаратом не робити знімків, на ноутбуці або КПК не завантажується операційна система, по телефону не здійснювали дзвінки і т.д.), збережений в ідеальному стані зовнішній вигляд і упаковка товару (захисні плівки , целофанові кульочки та ін.), не минуло 14 днів з моменту його покупки.

 

Для можливості обміну або повернення товару в наш інтернет-магазин у Вас повинні бути:

  - товар (та вся його комплектація);

  - документ, що підтверджує покупку в нашому інтернет-магазині;
  - гарантійний талон заповнений нашим співробітником;

  - акт технічного стану товару, виписаний сервісним центром.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації і гарантійних умов. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.